nedeľa 19. februára 2012

Tvarohová kytička.

Mamina mi doniesla novú formu na bábovku,  a tak predsa len, formičku treba pokrstiť, a čo najskôr vyskúšať. Veď na to aj je :-)


Čo treba:
(zdroj receptu web Apetitu)
200g tvarohu, 200g masla, 4 vajcia, 150g hladkej múky, 150g polohrubej múky, 1 vanilkový cukor, 1 prášok do pečiva, 3 lyžice rumu, trošku soli.

V samostatnej miske som zmiešala všetky múky, pridala som prášok do pečiva a vanilkový cukor.


Maslo a práškový cukor som vymiešala do penista, pridala som tvaroh a postupne po jednom žĺtku.


Do tvarohového krému som pridala múkovú zmes, rum a sneh zo štyroch bielkov (žĺtka som použila na začiatku pri miešaní s tvarohom a maslom).


Cesto som vyliala do svojej novej silikónovej formičky v tvare kytičky.



Nechala som ju piecť pri 170 stupňoch cca 50 minút. A potom som sa už len tešila, akú peknú kytičku doma mám :-)







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára