utorok 29. mája 2012

Degustačka v Champagne.

Minulý týždeň sme boli na úžasnej dovolenke po severe France. Pre mňa neskutočný zážitok, táto krajina mi naozaj voní, strávila som tam pár letných sezón, takže keď sa naskytla možnosť vrátiť sa, neváhali sme ani chvíľku. No dobre, trochu som váhala, predsa len, transport sa konal autobusom, ale nakoniec som to prežila a na to všetko, čo som videla, nezabudnem.
Jednu z našich zastávok sme mali aj v Maison Mercier na prehliadku pivníc a následnú degustáciu tamojšieho champagne. Tak nebolo o čom :-)
Najskôr sme si pozreli reprezentačný film o rodine a zakladateľoch domu, potom nás zviezli výťahmi 30 metrov pod zemský povrch a tam nás vláčik povozil po pivniciach. A tých fliaš čo tam bolo :-)
Prehliadku sme zakončili pri troch pohároch champagne, mňa si získal ich ružový brut, dve fľaštičky prišli so mnou aj na Slovensko, sú odložené na príležitosti, kt. budú stáť za ich otvorenie :-)

vinice domu

zakladateľ monsieur mercier

straaaasne velky sud, kt. priviezli aj na slavnostnu prezentaciu eiffelovej veze, a kt. bol samozrejme plny champagne


dole v pivniciach




dom perignon osobne :-)

a uz hotove flase

pohár pripravený na degustáciu

3 komentáre:

  1. ...bol to určite krásny výlet, už viem kde chcem niekedy ísť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mi nieco hovor...uz teraz doma placem, ze chcem ist naspat :-(
      a hlavne do krasneho nadherneho st. malo. to mesto je uzasne. zamilovala som sa do neho :-)

      Odstrániť