streda 5. decembra 2012

Jablkový s malinami. Od Dity.


čo treba:
80g masla
150g práškového cukru
1 vanilkový cukor
3 vajcia
200ml acidka
150g polohrubej múky
150g hladkej múky
1 prášok do pečiva
500g ovocia- v mojom prípade čerstvé jablká, maliny a ribíz z mrazničky

Práškový a vanilkový cukor som vyšľahala s vajíčkami, pridala roztopené maslo a acidko a vyšľahala som to spolu do hladkej hmoty.
Pridala som obe múky zmiešané s práškovým cukrom. Cesto som vyliala na vymastený a múkou vysypaný plech, na vrch som poukladala ovocie.
Pri 170 stupňoch som nechala koláč piecť 30 minút.
 
Recept mám z kuchárskej knihy Denik Dity P.

Tento je od Dity...

...a tento odo mňa.
A aký je rozdiel medzi mojím a Ditiným pečením? žiadne :) Teda, čo sa tohto receptu samozrejme týka.
Jediná vec- Dita píše, že sa má piecť 20, ja som nechala 30 minút.
 
Koláč je jednoduchý, rýchly, chutný a čo je super, je "prispôsobivý", môžem doň použiť hocijaké ovocie. Už sa teším na leto, keď dám černice :-)
 
Z tejto kuchárskej knihy som už skúsila viacero receptov, nieje to žiadna vysoká škola varenia a pečenia, ale osloví aj nenáročného variča a výsledok je zaručený a chutný. Za mňa osobne odporúčam.

3 komentáre:

  1. podľahla som aj ja Dite,tu knizku mi vraj donesie mikuláš :) uz sa teším my sme doma presne takí nenároční variči a pojedači :)) koláč vyzerá úžasne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no co, mikulas doniesol :-) ?

      Odstrániť
    2. doniesol. akurat sa napchavam tymi skoricovými slimakmi..sú neskutocne :D

      Odstrániť