utorok 10. mája 2016

Varíme s Alprom. Slaný koláč s rybou.

Rýchlo využívam čas, kým mi Anička spí a hádžem očko na internet, nech sa aspoň pozriem, ako sa máte. Zároveň vám sem chcem pridať inšpiráciu na rýchlu večeru, ktorú aj cez týždeň máte hotovú raz dva tri. Aj pri dvojtýždňovom bábätku. Testované osobne ;-)

pripravte si:
1 lístkové cesto
125ml Alpro ryžová smotana
2 celé vajíčka
soľ, korenie, olivový olej
kúsky tresky alebo rybieho filé- hmotnosť nechám navás, ja som použila cca 200g
zelená cibuľka
1 zemiak

Na panvici si rozohrejte olivový olej a nechajte na ňom opekať pokrájanú cibuľku so zemiakom pokrájaným najemno 6 minút. Osoľte, okoreňte.



Pridajte na kúsky pokrájanú rybu a spolu opekajte 3 minúty. Podľa potreby pridajte soľ a korenie.



V miske si rozšľahajte smotanu s vajíčkami.
Na plech si rozložte lístkové cesto, v prípade potreby orežte na požadovaný tvar plechu. Na cesto rozložte rybiu zmes a nakoniec zalejte smotanou.
Pri 175 stupňoch nechajte piecť 20 minút, potom pridajte na 180 a nechajte dopiecť ďalších 10 minút.





A máte hotovo!
Ja idem skontrolovať dieťa a vám želám dobrú chuť.

Ak si želáte dostať na mail informáciu o novom videu alebo príspevku na blog, napíšte mi sem dole do komentára svoju emailovú adresu, rada sa vám vždy ozvem s novým príspevkom.

Toto všetko a ešte viac nájdete na:
Instagrame (blog.foodependence)
google+ 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára