streda 29. augusta 2012

Nedeľný obed. Pstruhy.

Trochu oneskorene posúvam recept z nedele, mali sme krásnych fešákov- pstruhy. Jedinú výtku mám, to more kostí, čo v sebe majú :-/
Recept som si našla v Apetit kuchárke, kt. som dostala do daru k meninám. Urobila som obmenu, namiesto zelených fazuliek som tam hodila cherry rajčiny.

Čo treba:
pstruhy
citrón
tymián
slanina
maslo
soľ, korenie, cherry rajčiny.

Pstruhy som umyla a hlavy odrezala (ja to nezvládam jesť, keď na mňa rybka škúli tým jedným okom). Na jednej strane som urobila 3x priečny rez, zvnútra aj zvonku som ich osolila a okorenila.
Citrón som nakrájala na plátky, a spolu s pár stonkami tymiánu a plátkom masla vložila do brucha rybky.
Od chvosta do polovice rybky som motala plátky slaniny, pod ktoré som dala ešte jeden plátok citróna. Rezom hore som ryby dala do jemne vymasteného plechu a pri 200 stupňoch sa ryba piekla cca 15 minút. Po 5 minútach pečenia som pridala aj rajčiny.
Dobrota :-)






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára