nedeľa 25. augusta 2013

Polievka z červenej šošovice.

Výhodou červenej šošovice je, že nieje nutné ju nechať na noc vo vode oddychovať a práve naopak, za 20 minút z nej je polievka hotová...


čo treba:
1 cesnak
150-200g červenej šošovice
1 zemiak
600ml zeleninového vývaru
vetvička oregana
soľ, korenie, olej

Na oleji som osmažila ošúpaný a na kolieska pokrájaný cesnak. Pridala som šošovicu (bez predvárania, namáčania), a ošúpaný, na kocky pokrájaný zemiak. Všetko som spolu orestovala, zaliala teplým vývarom. Pridala som vetvičku oregana a nechala variť 20 minút.
Po 20 minútach som vybrala cesnak a oregano a polievku som rozmixovala. Nakoniec som pridala trochu soli a čerstvé mleté korenie.

Červená šošovica je novinka u mňa v kuchyni. Ale som jej priaznivo naklonená, rýchlosťou tepelnej úpravy, ale aj obsahom zdravých vecí, čo v sebe má- vitamín B, horčík, vápnik, bojuje proti cholesterolu a preventívne proti rakovine. Ako hovorím, samé dobré veci.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára