nedeľa 2. marca 2014

Jablkový koláč s orechami.

Doslova a do písmena nedeľný koláč. Kávičkári s ním budú ku káve budú spokojní, deti/priateľ/manžel budú s ním spokojní na druhý deň na desiatu, a ja som bola tiež spokojná, žiadny žrút času to tiež nieje...



čo treba:
300g polohrubej múky
3 celé vajíčka
1 balenie prášku do pečiva
2 PL kakaa
200g práškového cukru
400g nastrúhaných jabĺk
100g vychladnutého rozpusteného masla
50g mletých orechov
100ml mlieka
kyslejší džem, rozpustená čokoláda

Na začiatok do jednej misky suché suroviny- múka, prášok do pečiva, kakao, mleté orechy.
Vajíčka som vyšľahala s cukrom. Pridala som mlieko a rozpustené maslo. Potom som pridala suchú zmes a nakoniec nastrúhané jablká. Cesto som riadne premiešala a pri 180 stupňoch som nechala piecť 30 minút.
Po upečení som koláč nechala vychladnúť, potrela som džemom (v mojom prípade to bol hroznový) a poliala roztopenou čokoládou.
Šikovný koláčik na desiatu do práce. Vďaka jablkám bol šťavnatý aj na druhý deň. Či vydrží aj tretí, to neviem, u nás sa ho už nedočkal...



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára