piatok 24. októbra 2014

Figové mafiny.

S figami, najmä čerstvými som vždy viedla takú malú tichú vojnu. Tie čerstvé plody mi proste nejako nešli do hlavy. Ako to pripravovať? Stačí umyť? Treba šúpať? Ak áno, pokiaľ?
Samozrejme šla som po radu k vševedúcemu googlovi, obzerala som si viaceré recepty s čerstvými figami a práskla som do toho. Však prinajhoršom, čo sa môže stať. A stalo sa. Tento krásne jednoduchý recept voňajúci jeseňou...


čo treba:
175g hladkej múky
1/2 balenia prášku do pečiva
175g mäkkého masla
160g hnedého cukru
175g pomletých vlašských orechov
1 čajová lyžička vanilkového extraktu
3 vajíčka
čerstvé figy
džem podľa chuti


Najskôr som mixérom vyšľahala do peny maslo.


Pridala som po jednom vajíčku a vanilkový extrakt. Postupne som primiešala aj všetky suché suroviny- cukor, múku, prášok do pečiva a orechy.



Cesto som riadne premiešala do správnej konzistencie. Rozdelila som polovicu cesta do formy na mafiny, pridala som džem a džem som zakryla zostávajúcim cestom. Na vrch som naukladala plátky fíg, posypala troškou hnedého cukru a škoricou.





Pri 175 stupňoch som mafiny nechala piecť do krásnehneda cca 35 minút.

Toto všetko a ešte viac nájdete na
Pintereste 
Instagrame (zuzana321)
google+ 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára