sobota 31. januára 2015

Čo som varila cez týždeň. Piaty týždeň.

Som si istá, že si lámete hlavu každý týždeň, PRESNE tak isto ako ja, čo uvariť.
A keďže môjmu manželovi varím pravidelne, skoro každý deň obed do práce, povedala som si, že z toho proste tu na blogu urobím seriál. Aby ste sa mohli inšpirovať, príp. si to hneď pripraviť.
Dopredu malé upozornenie- nebudem tu diskutovať o vysokej gastronómií, skôr o šikovných receptoch, ktoré bez problému zvládam cez týždeň, alebo sú rýchlo hotové, alebo ich proste šupnem do rúry a len občas hodím okom, čo sa v pekáči deje...


1. tortilla


V obchode som kúpila hotové tortilly.
Jedno kuracie prsíčko som pokrájala na menšie kúsky, opiekla som ho na panvičke, osolila, okorenila. Na tortillu som dala kúsky mäkkého kozieho syra, rajčinu, papriku, kuracie kúsky a mozzarellu a na grilovacej panvici som ich nasucho opiekla z oboch strán 3 minúty.

2. Slovenská ryža s bravčovým


Cestovinu typu slovenská ryža som pripravila na spôsob rizota s kúskami slaninky, hrášku, sušených rajčín a parmezánu a k tomu som na prírodno opiekla jednu porciu bravčového.

3. Kuracie na olivách


Kuracie prsia som na panvici opiekla z oboch strán. Mäso som vybrala, pridala som na kúsky pokrájaný cesnak, lístky šalvie, olivy a biele víno a celé som to nechala cca 10 minút pod pokrievkou podusiť. Pridala som kuracie mäso a kúsok masla obaleného v hladkej múke a nechala som podusiť 15 minút. Ako prílohu som pripravila ryžu.

Ak sa vám niečo z toho zapáči a vyskúšate, určite dajte vedieť.

Toto všetko a ešte viac nájdete na
Pintereste 
Instagrame (blog.foodependence)
google+ 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára