utorok 15. septembra 2015

Pomaly pečené šťastné kura s tekvicou.

Mám tu pre vás dva recepty, ktoré sú ako vyšité na aktuálnu tekvicovú sezónu. Navyše tento patrí k mojim naj, kura som piekla dlhšie pri nižšej teplote a ja takto pripravovať mäso veľmi ľúúúbim...


čo treba:
kuracie kúsky- stehná horné alebo dolé, ja som použila dve polovice celého kuraťa
tekvicu
hrášok
mrkvu
jarnú cibuľku
bobkový list
vývar, soľ, korenie, olivový olej

Na panvici  sprudka opečte z oboch strán kura, osoľte, okoreňte. Takto pripravené kura preložte do vymastenej zapekacej misky.

Do tej istej panvice na výpeku a troške oleja opečte pokrájanú cibuľku, pridajte mrkvu a na kúsky pokrájanú tekvicu a cca 3 minúty opekajte. Zalejte vývarom a pridajte bobkový list. Takto pripravený základ nechajte vo vývare dusiť 15 minút.

Hotovú zeleninu pridajte do pekáča ku kuraťu, zakryte alobalom a nechajte pri 160 stupňoch piecť 2 a pol hodiny.

Na ďalších 20 minút pridajte teplotu na 200 stupňov a nechajte kurča upiecť dochrumkava. Na posledných 10 minút pridajte hrášok a nechajte dopiecť.

Toto všetko a ešte viac nájdete na:
Pintereste 
Instagrame (blog.foodependence)
google+ 






2 komentáre:

  1. Máte tu dobré recepty, ale myslím, že mhohých odradíte od návštevy stránky, ak ich každú minútu bude atakovať okno navádzajúce na uloženie receptu. Chcela som si to popozerať, ale prešla ma trpezlivosť...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobry den,ake okno?ja som nic nenastavovala,mam len klasicku sablonu bloggera. Viete mi prosim napisat viac aku hlasku vam to pise?ja mam len normalne zobrazenie ked sa hlasim cez komp alebo mobil,nic nechce odo mna ukladat.

      Odstrániť