pondelok 16. februára 2015

Čo som varila cez týždeň. Siedmy týždeň.

No, tak minulý týždeň ušiel tak rýchlo, že som proste ani nestihla zavesiť tento post. Aj som nás balila na lyže, aj v práci všetko rýchlo uteká...Jednoducho nestíhačky.

Dopredu sa ospravedlňujem, ale varenie za tento, teda ôsmy týždeň, nebude. V tomto momente, kedy to píšem, smrkám viac ako je zdravé, napchávam sa vitamínmi a nalievam ovocnými šťavami. Takže varenie sa nateraz odkladá, ale sľubujem, že mám ešte pre vás v archíve pár dobrôt a o týždeň sa varí znovu...


1. Bravčové s cibuľkou


Na panvici som nechala rozohriať olej a 15 minút som tam nechala opekať červenú cibuľku. Pridala som na plátky pokrájané mäso, opiekla z každej strany, osolila a okorenila. K tomu som pribalila zemiakovú kašu.

2. Kura varené so zeleninou


Na oleji som opiekla cibuľku a jeden cesnak, k tomu som vložila kuracie paličky. Pridala som postrúhaný menší zemiak, na kocky pokrájanú mrkvu a zaliala to celé vývarom. Spolu som to nechala variť 45 minút. Na posledných 5 minút som pridala pokrájanú brokolicu. K tomuto jedlu bola ryža.

3. Kuracie prsia dusené na víne


Na oleji som zľahla opiekla kuracie prsia z oboch strán, osolila ich a okorenila. Vybrala som ich z panvice a pridala som na výpek cibuľku, hrášok a hríbiky a podliala bielym vínom. Na prudšom ohni som víno nechala vypariť, pridala som späť kuracie prsia a pod pokrievkou som ich nechala opiecť z každej strany 5 minút. Ako príloha boli halušky.

Toto všetko a ešte viac nájdete na
Pintereste 
Instagrame (blog.foodependence)
google+ 

1 komentár: