piatok 27. februára 2015

Čo som varila cez víkend. Deviaty týždeň.

Piatok, zasa, tešme sa, krásny víkend pred nami.
Zajtra máme foodblogerské stretko v škole varenia Chefparade, ale predtým by som sem posunula tohtotýždňové varenie....


1. Kuracie kúsky na kari s cuketou
Tu som zabudla urobiť fotku, ale nájdete ju napríklad aj tu na facebooku.
Na panvici som opiekla kúsky kuracích pŕs, pridala som kari korenie, trošku vody a cca 5 minút som dusila pod pokrievkou. Pridala som na kúsky pokrájanú cuketu a nechala dusiť ešte 5 minút. Ako prílohu som urobila ryžu.

2. Cestoviny s pestom a sušenými rajčinami


Cestoviny som nechala uvariť, scedila som ich a pridala som pár lyžíc bazalkového pesta a pokrájané sušené rajčiny.

3. Pečené kura so zemiakmi



Klasika. Na dno pekáča som dala osolené, okorenené zemiaky a pri 200 stupňoch som ich nechala piecť 15 minút. Potom som pridala kuraciu štvrť, osolenú, okorenenú a posypanú mletou paprikou, položila som naň kúsok masla a hodinu 10 som ho nechala piecť.

4. Noky s bielou rybou a brokolicou



Na panvici som opiekla červenú cibuľku pokrájanú najemo. Pridala som cherry paradajky, blanšírované kúsky brokolice, na kúsky pokrájanú rybu a opiekla som. Pridala som trochu bieleho vína a nechala som podusiť cca 5 minút. Všetko som osolila a okorenila. K tomu som nakoniec pridala uvarené noky, trochu masla a všetko som riadne premiešala.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára