nedeľa 5. apríla 2015

Orechové mafiny.

Tento recept som našla v kuchárskej knižočke od dievčat z Jem iné, Pečieme podľa obrázkov 2.
Ostal mi doma sirup z broskyňového kompótu, ktoré som dávala do koláča a chcela som ju nejako vhodne zužitkovať, a náhodou som si spomenula na tieto mafiny. Do pôvodného síce ide sirup bazový a a mandle, ale aj trochu improvizácie niekedy nezaškodí...


čo treba:
1 vajíčko
300g polohrubej múky
150ml mlieka
100 g mletých orechov
80g hnedého cukru
100ml oleja
2 čajové lyžičky prášku do pečiva
100ml broskyňového sirupu

V jednej miske som zmiešala suché suroviny- múku, mleté orechy, cukor a prášok do pečiva.


V druhej miske som si tyčovým mixérom vyšľahala vajíčko, mlieko, olej a sirup.


Všetko som spolu ručne vymiešala so hladkého cesta, vyliala do vymastenej mafinovej formy, navrch posypala kúskami čokolády a posekanými orechmi a pri 170 stupňoch som nechala piecť 30 minút.




Po vytiahnutí z rúry som ich nechala trošku vychladnúť, vybrala z formy a na mriežke som ich nechala vychladnúť úplne.



Toto všetko a ešte viac nájdete na
Pintereste 
Instagrame (blog.foodependence)
google+ 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára