streda 13. januára 2016

Videopostup. Koláč s jogurtom.

No láme sa nám to láme! Máme tu stred týždňa, je to také moje obľúbené obdobie, pretože vidina víkendu je stále bližšie a bližšie. 

Na tento víkend sa teším obzvlášť, môj drahý manžel má zajtra narodeniny, tak cez víkend oslavujeme, budeme za hostiteľov a to ja velice rada. Pripravíme si dobroty, posedíme s rodinou. Má to svoje čaro...

No ale predtým eštre treba čo to odžiť, takže na zvládnutie zbytku pracovného týždňa tu mám pre vás tento parádny jogurtový koláč. Určite vyskúšajte, odporúčam...

pripravte si:
65g mäkkého masla
90g hnedého cukru
2 vajíčka (žĺtky a bielky oddelene)
150g bieleho jogurtu
150g hladkej múky
1 čajová lyžička prášku do pečiva
na vrch koláča
100ml sladkej smotany
150g bieleho jogurtu
med
vlašské orechy

Ako na tohto parádnika, zistíte v priloženom videu.


Ak si želáte dostať na mail informáciu o novom videu alebo príspevku na blog, napíšte mi sem dole do komentára svoju emailovú adresu, rada sa vám vždy ozvem s novým príspevkom.

Toto všetko a ešte viac nájdete na:
Pintereste 
Instagrame (blog.foodependence)
google+ 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára