pondelok 8. februára 2016

Šalát s ružičkovým kelom.

Pondelok vitaj!

Ja si ho vždy privítam s týmito slovami, pretože to znamená pre mňa jediné- zelené smoothie. Už som ako tie psíky, ktoré boli testované na svetlo a žrádielko. Ja mám proste napárovanný pondelok na zelené smoothie so špenátom.
A so šalátom. Pondelky sú u nás na programe večere vždy šaláty. Tentokrát som pripravila s ružičkovým kelom.
Žiadna komplikovaná gastronómia- niečo sem do panvičky, niečo sem do hrnca a máme hotovo...

pripravte si:
hlavičky ružičkového kelu
pár plátkov staršieho chleba
schwarzwaldskú šunku
olivový olej
šťavu z polovice citrónu
soľ, korenie, 2 strúčiky cesnaku

Na panvičke si opečte z oboch strán šunku. Cca 3 minúty z každej strany do zlatista.




Šunku z panvičky vyberte, výpek nechajte. Na výpek dajte pokrájaný starší chlieb a nechajte opekať 5 minút. Pridajte soľ, korenie, pár kvapiek citrónovej šťavy a prelisované strúčiky cesnaku. Takto ochutený chlieb opekajte cca 1 minútku.



Ružičkový kel si pokrájajte na štvrťky a nechajte vo vriacej vode variť dve minúty.


A máte hotovo! Stačí už len vrstviť. Ružičkový kel, krutóny, šunka. Ak je treba, polejte si ešte šalát troškou olivového oleja, prípadne dochuťte soľou. Môžete zvolať moje obľúbené slovné spojenie- jedlo je hotové, šup šup k stolu!

Ak si želáte dostať na mail informáciu o novom videu alebo príspevku na blog, napíšte mi sem dole do komentára svoju emailovú adresu, rada sa vám vždy ozvem s novým príspevkom.

Toto všetko a ešte viac nájdete na:
Pintereste 
Instagrame (blog.foodependence)
google+ 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára