utorok 1. marca 2016

Cestoviny z jedneho hrnca.

A to doslova!!! Keď som natrafila na tento recept, musela som ísť hneď do neho.
Ako som teraz v radostnom očakávaní, tak som si musela niektoré jedlá odpustiť. Medzi nimi sú aj pasta Carbonara, predsa len, to nedostatočne tepelne spracované vajíčko ma tam odrádza, takže sa im vyhýbam.
Ale tieto cestoviny sú takou ľahšou falošnou alternatívou k mojim obľúbeným karbonáram. Takže, ak neviete, čo dnes na večeru, nech sa páči, inšpirácia ako vyšitá.


pripravte si:
špagety na dve porcie
200-250ml sladkej smotany
cca 100ml vývaru
pár strúčikov cesnaku
soľ, korenie, olivový olej, maslo
parmezán

V hrnci si nechajte rozohriať olej a opečte na ňom cca 30 sekúnd pokrájaný cesnak.

Zalejte smotanou, troškou vývaru, pridajte kúsok masla a špagety.


V takto pripravenom základe omáčky nechajte špagety uvariť al dente alebo domäkka, ako máte radi. Odstavte z ohňa a pridajte postrúhaný parmezán, riadne premiešajte a nechajte rozpustiť.
Podľa chuti pridajte soľ a korenie.

A nech sa páči, večera je hotová! Ak by som sa chcela úplne podobať karbonáram, tak na začiatku do základu by som pridala ešte pokrájanú slaninku, ale my sme s nimi boli spokojní aj takto. Želám dobrú chuť!

Ak si želáte dostať na mail informáciu o novom videu alebo príspevku na blog, napíšte mi sem dole do komentára svoju emailovú adresu, rada sa vám vždy ozvem s novým príspevkom.

Toto všetko a ešte viac nájdete na:
Pintereste 
Instagrame (blog.foodependence)
google+ 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára