streda 30. novembra 2016

Varenie a pečenie za mesiac november.

Koniec mesiaca je tu, patrí k nemu sumarizácia. Čo dobré sme si spolu pripravili tento mesiac, sa poďme teraz pozrieť...





1. Tvarohová bábovka s citrónovým sirupom- presný fotopostup nájdete TU.
Klasika, ktorá nemôže v žiadnej domácnosti aspoň jedenkrát za mesiac chýbať. No a vďaka kombinácií jemného tvarohu s výraznou chuťou citrónu si len potešíte chuťové poháriky.


2. Teplý šošovicový šalát s rybou- presný fotopostup nájdete TU.
Mám veľmi rada ryby, ale najradšej si ich pripravujem len na masle so soľou a korením. A tým, že je ryba jednoduchá, chce to aj inú prílohu ako iba zemiaky alebo ryžu. A preto tento teplý šošovicový šalát. Časovo je nenáročný, červená šošovica je hneď hotová a raz za čas zmena neuškodí.


3. Sladký petržlenový chlebíček- presný fotopostup nájdete TU.
Toto bol tento mesiac "kontroverzný" recept. Vôbec som netušila, čo z toho bude, predsa len, viac som zvyknutá na cukety a mrkvy v koláči, ale aj petržlen to natrel všetkým naokolo. Cesto bolo krásne vláčne a šťavnaté. Ak váhate, či skúsiť, alebo nie, neváhajte a robte.


4. Kávičkujeme s INKOU- presný fotopostup nájdete TU.
Prvý z kávičkových receptov v spolupráci s kávovinou INKA. Už som vyskúšala aj ďalšie, postupne pribudnú na blogu. Máte sa na čo tešiť. A kým budete čakať, môžete si túto kávičku zatiaľ pripraviť.


5. Kura z jedného hrnca- presný fotopostup nájdete TU.
Ak práve neobľubujete varenie, tento recept je pre vás ako stvorený. Suroviny nájdete vždy všetky doma, hodíte do hrnca, do rúry a nestaráte sa.


6. Tvarohový koláč s čokoládou- presný fotopostup nájdete TU.
Tento koláč bol taká generálna skúška, aký dezert pripraviť na vianočný stôl. Navyše som spojila príjemné s užitočným- bol to zároveň recept na vianočnú výzvu pre Sweet Family cukor.


7. Hruškový koláč so smotanovým krémom- presný fotopostup nájdete TU.
A toto je víťaz pre mňa tento mesiac. Síce je jeho príprava trochu náročnejšia, aj som už myslela, že je po ňom, lebo želatína vyzerala, že nestuhne, ale nakoniec všetko dobre dopadlo.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára