utorok 7. júla 2015

Darček na mesiac júl.

Ešte sa nám júl pomaly nezačal a ja tu už pre vás mám darček. Aj vďaka spolupráci s internetovým obchodom Semilton, ktorý má v ponuke knihy od výmyslu sveta. Pre mňa je najzaujímavejšia samozrejme časť "Kuchárska kniha", kde nájdete aj knihu, ktorú vám dnes dávam do darčeku.
Takže pokiaľ chcete mať doma napečené s láskou, tak určite skúste túto kuchárku od Adriany Polákovej.

Ja tu dnes pre vás takýto sladký balíček na pečenie mám. Nájdete v ňom kuchárku Napečené s láskou 2 od Adriany Polákovej, voňavý vanilkový cukor, vanilkové pudingy a praktickú utierku. No a ako môžete tento darček získať? Je to jednoduché. Stačí:
 - aby si bol/bola fanúšikom facebook stránky blogu (odkaz nájdeš tu)
- zdieľať tento článok k sebe na facebook stránku.



Balíček posielam v rámci SR a ČR. Obdarovaného/obdarovanú zverejním tu v nedeľu 12.7.

DOPLNENIE: balíček posielam pani Milade F., písala som Vám na facebooku správu, pozrite priečinok Iné. Ostatným ďakujem, že ste sa zapojili, nezúfajte, na ďalší mesiac mám pre vás nový darček.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára