nedeľa 5. júla 2015

Mramorový koláč s čerešňami a report.

Aký ste mali víkend? My parádny. Tieto letné dni si užívame najviac, ako to ide. Víkend bol upratovací, lenivý, flákací, horúci, s dobrým jedlom, takže naozaj taký, aký ma byť.
V sobotu sme boli pozrieť otvorený letný bar MOJE, kde mali ponuku newyorského pouličného jedla. Viac nájdete vo videu...



Krátky report z baru:



A teraz sľúbený recept.Čo treba:
6 vajec (žĺtky a bielky oddelene)
80g hnedého cukru
2 polievkové lyžice domáceho vanilkového cukru
50ml oleja
50 ml rumu
200g polohrubej pšeničnej múky
1/2 balíčka prášku do pečiva
2 polievkové lyžice kakaa
čerešne

Žĺtky s oboma cukrami som nechala v robotovi vyšľahať do peny.



Prišľahala som olej a rum.


Postupne som pridávala múku zmiešanú s práškom do pečiva. Medzitým som vyšľahala bielky do tuhého snehu.


Sneh z bielkov som ručne zapracovala do cesta.


Štyri pätiny cesta som vyliala do vymastenej tortovej formy a do zbytku som primiešala kakao.


Takto zafarbené cesto som rozdelila na základ cesta a pomocou vidličky som vytvorila mramorový vzor. Na vrch som dala čerešne a pri 160 stupňoch som nechala koláč piecť 45 minút.




Toto všetko a ešte viac nájdete na
Pintereste 
Instagrame (blog.foodependence)
google+ 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára