utorok 12. augusta 2014

Vajíčka so zeleninou.

V prípade, že sa rozhodnete urobiť na raňajky zmenu a zároveň sa stretnúť u svojich stravníkov s úspechom, odporúčam tento recept... 


čo treba:
2 vajíčka
cuketa
klobáska
cibuľka
rajčiny
olivový olej, pažítka
soľ, korenie, mletá červená paprika

Všetko, okrem vajíčok, som si pokrájala na kúsky.


Na panvici som nechala rozohriať olivový olej, pridala som cibuľku a klobásku. Cca minútku som ich nechala opekať.


Pridala som cuketu a pokrájané rajčiny a nechala som zasa opekať cca 3 minútky, aby rajčiny pustili trochu šťavy.


Do tohto základu som si urobila na panvici miesto na vyklepnutie vajíčok. Vajíčka som osolila, okorenila, posypala červenou paprikou a pod pokrievkou som ich nechala dopiecť cca 3 minúty.


No a nakoniec už len stačí nachystať chlebík a môže sa jesť.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára