sobota 20. júla 2013

Hamburger. Doma vyrobený.

Luxusná záležitosť. A ani mekáč nieje treba...





čo treba:
mleté mäso (ja som použila hovädzie zadné)
trošku oleja
čierne mleté korenie
polovica cibule
vetvička tymiánu
žemle
rajčina
kyslá uhorka
plátkový syr
slanina
ľadový šalát
horčica, kečup

Mleté mäso som zmiešala s nadrobno pokrájanou cibuľkou, pridala korenie, a pokrájaný tymián. Všetko som riadne premiešala a dala oddychovať do chladničky.
Z mäsa pred grilovaním som vyformovala placky. Na grile sme nechali opekať do krásnohneda. Popri tom som nechala na grile ohriať aj prekrojené žemle a plátky slaniny.
Predtým, ako som mäso vzala z grilu, položila som na mäso ešte plátky syra a nechala ich roztopiť. 
Na žemľu som dala horčicu, ugrilované mäso so syrom, slaninu, rajčinu, uhorku, šalát a na vnútornú stranu vrchu žemle som dala kečup a hamburger ním zakryla. Hotovo!






Hamburgerové žemle som našla v potravinách. Kto sa rozhodne hecnúť, na webe nájde kopu receptov na ich prípravu. Túto myšlienku nezavrhujem do budúcnosti, ďalšia výzva, čo môžem nové vyskúšať.
Dnes bol naozaj super deň, off od všetkých rušivých elementov, žiadne telefonáty, schôdzky, stresy v práci. Iba gril, slniečko, voda a kopu dobrej zeleniny a ovocia zo záhrady. Vrelá vďaka za každý takýto prežitý deň...



2 komentáre: