piatok 21. februára 2014

Špagety s cottage cheese.

Som veľký fanúšik projektu kuchyňa lidla a v podstate aj obchodu samotného, buď tam chodím na overenú klasiku alebo tam nájdem niečo nové.
Tak je to aj s receptami z tohto projektu. Tentokrát som skúsila špagety s cottage cheesom. Trochu som si upravila recept podľa aktuálne dostupných surovín u nás doma. Šikovný recept, nenáročný na prípravu a čas.



čo treba:
slanina
šampiňóny
kukurica
cottage cheese
bazalka, biele víno
soľ, korenie
olivový olej, cesnak
špagety

Najskôr som dala variť vodu na cestoviny. Po zovretí som pridala špagety.
Medzitým som pokrájala slaninu na kocky, šampiňóny na kúsky, cesnak na plátky.
Na troche oleja som orestovala slaninku, pridala cesnak, šampiňóny, kukuricu a podliala 50ml bieleho vína, pridala som pokrájanú bazalku a nechala dusiť, kým sa špagety neuvarili.
Špagety som scedila, nechala som trochu vody na dne hrnca. Špagety som pridala k pripravovanej omáčke, premiešala a pridala 1/2 balenia cottage cheese. Pridala som aj trochu vody z cestovín na zahustenie. Nakoniec som ešte pridala soľ, korenie a posledné veľké premiešanie a mohli sme ísť jesť. Navrch sme si ešte nastrúhali trochu parmezánu.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára