streda 27. augusta 2014

Zdravé koláčiky od Adriany.

Áno, áno, áno. Moja obľúbená kuchyňa Lidla. Tentokrát v premiére ich dezert. Skúsila som zdravé citrónové fit bábovky. A teda priznávam sa dobrovoľne, asi ich už robiť nebudem, na mňa zdravé asi príliš.
Ale, brala som ich na návštevu, a tam s nimi boli spokojní...


čo treba:
150g ovsených vločiek nasekaných mixérom najemno
3 celé vajíčka- žĺtky a bielky zvlášť
50g hnedého cukru
štipka soli
150g bieleho jogurtu
šťava z 1/2 citróna
1 čajová lyžička prášku do pečiva
hrsť nasekaných vlašských orechov
pásik horkej čokolády nastrúhaný najemno


Žĺtky s cukrom som vymiešala mixérom do peny. Prišľahala som jogurt s citrónovou šťavou, štipkou soli.


Pridala som ovsenú múku zmiešanú s práškom do pečiva a orechami.


Po ochutnaní cesta mi prišlo trošku bez chuti, preto som doň pristrúhala trochu čokolády. Nakoniec som zľahka primiešala vyšľahané bielky.



Cesto som rozdelila do silikónových formičiek na mafiny a pri 175 stupňoch som ich nechala piecť dozlatova cca 30 minút.



Keď vychladli, dala som na každý koláčik kvapku bieleho jogurtu a čučoriedku.

Samozrejme všetko a oveľa viac nájdete na:
A google+  




3 komentáre:

  1. Ty vypadají super:O Asi je zkusím:))
    Ráda bych tě jinak pozvala na svůj nový blog, který bude hlavně o cvičení a zdravé stravě, tak budu ráda, když se podíváš:))
    http://fitnessholicc.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadají krásně :) Líbí se mi tvar formiček :o)

    Hezký den,
    http://skills-of-art.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť