štvrtok 14. augusta 2014

Cestoviny s rajčinami. Čerstvými aj sušenými.

Cestoviny sú parádny základ pre parádnu večeru.
Dajú sa s čímkoľvek. Keď som bola menšia, častokrát sme si robili so sestrou cestoviny s cukrom a kakaom. A bola to pre nás veľká mňamka. Teraz si občas urobím s cukrom a kyslou smotanou. A v tomto momente určite gúlajú očami všetci tí, ktorí si rátajú kalórie a sacharidy v jedle :-))))
V tomto recepte ide o trošku delikátnejšie a chuťovo výraznejšie suroviny. A samozrejme šup s ním do kategórie blbuvzdorné- nedalo sa na ňom nič pokaziť a hotový bol za 15 minút....


čo treba:
špagety
3 plátky sušenej rajčiny
5 menších čerstvých rajčín
čajová lyžička kapár
2 sardelové plátky
hrsť olív
cesnak
olivový olej, parmezán

Najskôr som plátky sušenej rajčiny rozmixovala na mrveničku.


Do hrnca som dala variť vodu na cestoviny. A ako hovorí Roman Paulus "voda má byť tak slaná ako more."
Čerstvé rajčiny, sardely a cesnak som si pokrájala na kúsky. K tomu som si pripravila aj ostatné suroviny- olivy, kapary a rajčinovú mrveničku, ktorá vznikla z rozmixovaných sušených rajčín.


Na panvici som nechala rozohriať olivový olej, pridala som cesnak a rajčinovú pastu a nechala ich spolu opekať cca 40 sekúnd. Tu potom pozor, treba ich nechať opekať na slabšom plameni, aby vám rajčiny nezhorkli.


Pridala som následne čerstvé rajčiny a olivy a nechala som pod pokrievkou dusiť desať minút.



O desať minút, keď sa dovarili aj špagety.


Špagety som scedila, na spodku hrnca som si nechala trošku vody, v ktorej sa varili. Špagety som vysypala do panvice a aj za pomoci vody sa mi podarilo omáčku ešte trochu zahustiť. No a môže sa jesť.
V tomto recepte som nepridávala aj soľ ani korenie, sušené rajčiny sú mimoriadne aromatická a korenistá záležitosť.

Samozrejme všetko a oveľa viac nájdete na:
Facebooku https://www.facebook.com/pages/Foodependence/182657538487770
Twitteri https://twitter.com/ZuzanaZabcikova
Pintereste http://www.pinterest.com/zabcikovazuzana/
A google+  https://plus.google.com/u/0/





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára