sobota 25. júla 2015

Teplý šalát s quinoou.

Ako užívate víkend? My sme sa dnes mimoriadne potešili počasiu. Po dlhej dobe trochu pod mrakom s pár kvapkami dažďa celkom potešilo. Finišujem tu na blogu recepty z mojej novej videokategórie Jedna kuchárska kniha 6 receptov, a sem zaraďujem aj tento veľmi chutný šalát, ktorý sme mali dnes na obed...



čo treba:
40g quinoa
15g sušených a namočených brusníc
olivový olej
1/2 mladej cibuľky (zelená časť)
1/2 papriky
šťava z polovice citróna
20g kešu orechov
25g feta syra

V 2x násobnom množstve osolenej vody som nechala uvariť quinou cca 15 minút.
Brusnice som prekrojila na polovice, vložila som ich do misky a zaliala studenou vodou tak, aby boli riadne ponorené.

Na panvici som nechala rozohriať olivový olej, a pridala som na kolieska pokrájanú cibuľku.


Pridala som scedené brusnice, pokrájanú papriku, posekané kešu orechy, šťavu z citróna, 2 polievkové lyžice vody a cca 2 minútky som to nechala celé prejsť varom tak, aby sa voda odparila. Nakoniec som pridala uvarenú quinou. Všetko som riadne premiešala a odstavila z ohňa. Do hotového šalátu som pridala namrvenú fetu. 




Šalát odporúčam pripravovať chvíľku pred podávaním, a určite ho podávať na teplý spôsob . My sme si k nemu urobili len kuracie prsia opečené na panvičke.

Toto všetko a ešte viac nájdete na:
Pintereste 
Instagrame (blog.foodependence)
google+ 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára