štvrtok 23. júla 2015

Vanilkový krém z kešu orieškov.

Čo k tomuto povedať. Asi začnem proste tým, že toto naozaj nebol môj šialok kávy. 
Keď som listovala kuchársku knihu Opravdu zdravě a videla tam tento recept tak som si povedala, že idem do toho. Vyzerá to chutne, zdravo, minimum práce, 100% RAW. No takže samé plusy, prečo ísť do toho...



čo treba:
200g vopred namočených kešu orechov
120ml čistej studenej vody
vanilkový extrakt
silný mixér alebo smoothie maker (v tom som to robila aj ja)

Najskôr kešu orechy. Tie som dala do misky a zaliala vodou tak, aby boli úplne ponorené a nechala som ich namočené 9 hodín. Bola som sama prekvapená, aký objem nabrali. Popravde, toto bolo prvýkrát, čo som kešu spracovala takýmto spôsobom.


Kešu som cez sitko scedila, dala som do smoothie makera, zaliala 120ml studenej vody, pridala som 1 kávovú lyžičku vanilkového extraktu a nechala rozmixovať dohladka.



Do pohárov som nakrájala marhule a jahody, pridala pár lyžíc domácej granoly. Na vrch som dala krém.



Musím povedať, že tento recept ma nenadchol a s najväčšou pravdepodobnosťou ho už robiť nebudem. Pre mňa tam bolo príliš cítiť takú tú surovú chuť orechov a osobne mi nepomohol ani vanilkový extrakt.
Zasa na druhej strane, pre vás, ktorí máte radi RAW kuchyňu to môže byť návod na ďalší veľmi rýchle pripravený dezert. 
Neľutujem to, že som tento typ dezertu skúsila, práve naopak, zasa som si o trošku rozšírila obzor. 

Toto všetko a ešte viac nájdete na:
Pintereste 
Instagrame (blog.foodependence)
google+ 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára