pondelok 1. februára 2016

Cestoviny s príchuťou jari.

Mám veľmi rada kombináciu cestovín s brokolicou. Nejako sú to pre mňa dva elementy, ktoré patria k sebe. No a keď som sa cez víkend porozhliadla po chladničke, tak som zistila, že tam mám ešte cuketu z čeľade zelených, v mrazničke trošku hrášku a mrkvy, nejakého toho lososa a k tomu kúsok vajíčka a čarovný "jarný" obed je na svete...


pripravte si
na ružičky rozobranú brokolicu
1/2 cukety pokrájanú na menšie kúsky
hrášok, príp. mrkvu
1 porciu lososa
cca 125ml sladkej smotany
cestonivy
soľ, korenie, olivový olej
celé uvarené vajíčko natvrdo
citrónová šťava
postrúhaný parmezán

Dajte si variť cestoviny podľa návodu na obale. Ak máte zamrznutý hrášok, tak spolu s brokolicou a mrkvou ich dajte do vody s cestovinami prevariť na posledné dve minúty. Ak ste sa rozhodli pre hráškovú konzervu, tak do vody dajte iba brokolicu.

Na panvici si nechajte rozohriať olivový olej, pridajte na kúsky pokrájaného lososa, rýchle opečte. Pridajte pokrájanú cuketu, soľ, korenie, riadne premiešajte a cca 1-2 minúty spolu opekajte.
Nakoniec pridajte smotanu a nechajte prejsť varom tak, aby sa vám trochu zredukovala tekutina. Pridajte aj šťavu z citrónu, cca polovicu z polovice.





Cestoviny spolu s brokolicou, hráškom a mrkvou sceďte a vrátťe do hrnca. Prilejte k nim smotanovú omáčku a parmezán, všetko spolu premiešajte a podávajte. Ja som k tomu ešte uvarila vajíčko, nejako sa mi tam žiadalo.

Ostáva už len jediné- sadnúť k stolu, zaželať si dobrú chuť a vychutnávať si kúsok jari na tanieri...

Ak si želáte dostať na mail informáciu o novom videu alebo príspevku na blog, napíšte mi sem dole do komentára svoju emailovú adresu, rada sa vám vždy ozvem s novým príspevkom.

Toto všetko a ešte viac nájdete na:
Pintereste 
Instagrame (blog.foodependence)
google+ 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára