nedeľa 28. augusta 2016

Kura s rajčinami od Pohlreicha.

Aký máte víkend? My užívame parádne teplé dni, včera sme sa s Aničkou vybrali na návštevu za mojím krstniatkom Jakubkom. Medzi Aničkou a Kubkom sú tri týždne, takže keď sú spolu v postielke, sú skoro rovnakí. Krásne objavujú svet okolo seba, tešia sa z každej drobnosti. Kubko už prišiel na to, že vie do ručičky pekne zobrať veci, ktoré sú okolo neho a tak nejak sa mu zápáčilo Aničkine ucho. Tak chytil a už nepustil. Spustil sa Aničkin alarm v podobe jej náreku a už sme vedeli, že sa niečo deje. No čo, raz to muselo prísť :-) Chvíľku  Anička na Jakubka zazerala, ale potom si tam začali znovu navzájom žvatlať a štebotať a bolo dobre.
Dnes tu mám pre vás inšpiráciu na obed alebo večeru od Pohlreicha. Ja ho platonicky milujem. Aj jeho kuchyňu. Presne taký štýl mám rada. Recept úplne jednoduchý, chuť perfektná. Ako na to, čítajte ďalej...



pripravte si:
kuracie stehná
soľ, korenie, olivový olej
cherrry rajčiny, pokrájané na polovice
mladá cibuľka, pokrájaná najemno
provensálske korenie, maslo
bageta k podávaniu

Na olivovom oleji si opečte stehná z oboch strán 15 minút. Ja som piekla z oboch strán po 7 minút, potom 5 a nakoniec 3 minúty. Osoľte a okoreňte. Panvicu odporúčam prikryť, nebezpečne to prská.


Po upečení mäso vyberte a do výpeku vysypte rajčiny a cibuľku, premiešajte.


Tesne pred odstavením panvice z ohňa pridajte provensálske korenie, kúsok masla, premiešajte a vypnite oheň. Pridajte späť mäso a ihneď podávajte.


Kura si určite pripravujte tesne pred podávaním, aby ste ho mohli hneď obedovať/večerať, také čerstvé je najlepšie. Jedlo odporúčam podávať v panvici s bagetou, pretože či to je alebo nieje zdravé, výpek s čerstvým chlebom alebo bagetou je parádny. Jedlo si určite ani "nekazte" ďalšou prílohou ako sú zemiaky alebo ryža, takto s týmto teplým rajčinovým šalátom je to úplne postačujúce.

Ak si želáte dostať na mail informáciu o novom videu alebo príspevku na blog, napíšte mi sem dole do komentára svoju emailovú adresu, rada sa vám vždy ozvem s novým príspevkom.

Toto všetko a ešte viac nájdete na:
Instagrame (blog.foodependence)
google+ 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára