utorok 17. septembra 2013

Minipost. Toast. Skoro.

Patríme k domácnostiam, kde nenájdete mikrovlnku, hriankovač, toastovač. Ale niekedy ma predsa len "prepadne mlsná" a niečo fajn teplé by som si dala. Nejakú tú rýchlovku.
Tak to bolo aj v tomto prípade. chcelo to nejaký fajn toastík, lenže ako na to, keď nemáme zo žiadnych vyššie uvedených zariadení? Nič to, máme predsa panvicu!



Žemľu som prekrojila na dve polovice. Na suchej rozohriatej panvici som spodnú časť ohriala. Vybrala som ju z panvice na dosku a dala som na panvicu zatiaľ vrchnú časť ohrievať.
Zatiaľ čo sa horná časť ohrievala, na spodnú časť som natrela trošku masla, dala tenké plátky nivy, plátky šunky, bazalku, ementál, plátky rajčiny.
Stiahla som ohriatu vrchnú časť žemle z panvice, prikryla ňou základ obloženej pochúťky, riadne som rukami stlačila a položila ju na panvicu ohrievať. Na panvici som žemlu tak isto riadne stlačila a následne zaťažila aby sa chute medzi sebou trochu zmiešali a ohriali.
Žemľu som ešte chvíľu nechala na panvici ohrievať. No a potom sa už len mohlo jesť. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára