piatok 20. septembra 2013

Rýchly ovocný koláč.

Jeden zo starších receptov, ktoré som našla ešte z konca augusta. Radím ho do kategórie celoročných koláčov, ak nemám k dispozícií aktuálne žiadne čerstvé ovocíčko, pomôže aj zavárané...


čo treba:
100g hladkej múky
100g celozrnnej múky
2 kávové lyžičky prášku do pečiva
1 kávová lyžička sódy bikarbóny
70g hnedého cukru
2 polievkové lyžice vanilkového cukru
125ml bieleho jogurtu
20g rozpusteného masla
30g oleja
2 vajcia
300g ovocia

Pripravila som si suché suroviny- múky, prášok do pečiva a sódu bikarbónu. 
Zmiešala som olej s maslom a jogurtom a zmes som zmiešala s cukrami. Do tejto zmesi som postupne pridávala po jednom vajíčku a nakoniec som pridala múčnu zmes. Na vymastený plech som vyliala cesto a položila naň pokrájané ovocie. V tomto prípade to boli marhule s černicami.
Pri 180 stupňoch som nechala koláč piecť 30 minút.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára