Tak, a zavítal k nám nový donáškový portál s jedlom foodpanda.sk. Informácia o tomto portáli sa ku mne dostala ešte pred sviatkami, ale ako to býva, príliš veľa práce na konci roka+choroba+vypekanie mi nedovolil venovať tomuto webíku dostatok času. Ale predsa len radšej neskoro ako nikdy, a tak som sa rozhodla pozrieť mu lepšie na zúbok. Nejdem tu testovať donášku jednotlivých jedál, skôr sa pozriem na to, ako funguje portál ako taký...
Takže asi na začiatok, aby bolo jasné, o čom tu píšem, foodpandu nájdete na tomto odkaze.
Na začiatok si môžem filtrovať z týchto možností:
- podľa toho, kde pracujem- túto možnosť by som zatiaľ neriešila, keď som zadala miesto svojho pracoviska, dostala som na výber asi všetky reštaurácie, ktoré sú v ponuke.
- podľa toho, kde bývam- portál moju adresu bydliska ani nenašiel.
- ak by som si chcela niečo dať, ale neviem čo (čo sa ženám často stáva)- môžem ísť podľa filtra obľúbenosti reštaurácií na foodpanda.sk alebo podľa zamerania kuchyne.
Z obľúbených reštaurácií figurujú na prvých miestach Sushi time a podnik Nepizzuj. S týmto som úplne za, najčastejšie objednávané komodity aj u nás doma sú pizza a sushi.
Po kliknutí na banner Sushi time je príjemným spestrením informácia o tom, že v danej hodine je reštaurácia otvorená/zatvorená.
Intuitívne sa ma to zároveň spýta, či chcem pokračovať, alebo hľadať novú reštiku. Prečo nie.
Nasleduje klasika, menu reštaurácie. Začína sa informáciou, čo iným chutilo. Toto by som možno nestavala na prvé miesto, tam by sa mi skôr hodila "ponuka šéfkuchára" alebo jedlá, na ktoré môže byť podnik právom hrdý.
Na ďalšej karte som našla recenzie. Čo sa týka aj foodpanda.sk aj Sushi time, môžu byť spokojní, samé pekné veci som si o nich prečítala+pár návrhov na zlepšenie fungovania. Som rada, že sa konečne aspoň jedna recenzia nezvrhla do nadávok a osočovania, ako som to onoho času našla na webe Bratislavských novín. Palec hore.
No a nakoniec info o reštaurácií. Blbuvzdorne ukazujúc aktuálny deň, kedy sa na stránku kliknem s otváracími hodinami, adresa podniku, čas doručenia, a spôsob platby. Je tam k tomu pripojeného dosť veľa textu, čo je nezvyčajné na donáškový portál, takže počas doby čakania na jedlo si môžem prečítať chválospevy na podnik, ktorý mi má doniesť jedlo. Veľa textu môže niekedy byť aj kontraproduktívne, v januári som v Sushi time našla info o jesennom menu.
Takto som sa dopracovala k objednávke jedla, ak som triedila podľa obľúbenosti reštaurácie. S týmto som sa vedela stotožniť veľmi rýchlo, orientácia je intuitívna a pekne vie naviesť na ďalší krok.
Čo sa týka orientácie podľa kuchyne. Toto je na slovenské pomery (žiaľ úplne štandardne) dosť veľký problém, ešte stále sa stretávame s problémom, že "všade dostanete naozaj všetko". Čiže tam, kde robia pizzu, dostanete automaticky aj slovenskú kuchyňu a šaláty a naopak.
Za veľké plus považujem apku do mobilu.
No a štandardne, čo by to bol za portál, keby tu nebola možnosť prihlásenia sa na newsletter.
Dve veci, čo mi chýbajú:
- keď zadám ulicu napr. bydliska, nenájde mi to reštaurácie, ktoré sú naozaj čo najbližšie k danej ulici. Niekedy proste u človeka vyhráva hlad a volí čo najbližšiu alternatívu, ako keď má čakať na jedlo hodinu. Takže čím viac reštaurácií sa tímu foodpanda.sk podarí doplniť, tým lepšie pre mňa ako spotrebiteľa, stránka bude schopná podávať naozaj komplexné info o možnostiach zahnania hladu.
- chcelo by to doplniť aj ďalšie mestá- keď som zadala Trnavu alebo Trenčín, nedopracovala som sa k žiadnej ponuke jedál.
Pre susedov Čechov je k dispozícií rovnako orientovaná stránka s rovnakým názvom, ktorá je k dispozícií tu.
No a aby sme tu len neslintali nad dobrým jedlom, chceli by sme zapojiť aj vás. Stačí, ak pod článok napíšete čo sa vám na portáli páči a nepáči+vašu mailovú adresu a budete zaradený do žrebovania o voucher na nákup jedla na tomto portáli.
Tešíme sa na každý jeden váš komentár.P.S. Darovaná cena je kupón na nákup jedla v hodnote 20€. Minimálna hodnota objednávky musí byť preto aspoň 20€, platba musí byť uskutočnená kartou a zrealizovaná do konca marca 2014.
Takže napr. ak výherca nakúpi v hodnote 25€, po zadaní výherného kódu mu bude 20€ odpočítaných a doplatí už len rozdiel účtu.
Mne príde táto aplikácia ako prehľadná a dobre používateľná. Veľmi pozitívne hodnotím, že má dokonca vyvinutú mobilnú aplikáciu a to aj na Android aj iOS. Jej používanie si iste časom osvojí mnoho užívateľov a za krátky čas sa možno zaradí medzi lovebrandové aplikácie, podobne ako napizzu.sk, či cp.sk :)
OdpovedaťOdstrániťPortál mi príde prehľadný a ľahko sa v ňom orientuje. Páči sa mi že sa dá selektovať aj podľa ceny doručenia. Určite vyskúšam ako fungujú pri donáške sushi.
OdpovedaťOdstrániť