pondelok 23. júna 2014

Tvarohový koláč s čerešňami.

Milý, chutný, sympatický- to ako keby som o chlapovi hovorila ;-) To je len opis tohto koláča, ktorý som pre veľký úspech robila 2x v jednom týždni. Mám rada koláče, kde nieje zbytočne veľa času na prípravu a navyše výsledok je taký aký je...


čo treba:
75g masla
80g hnedého cukru
2 vajíčka (žĺtky a bielky oddelene)
125g tvarohu
1 polievková lyžica vanilkového cukru
nastrúhaná kôra z polovice citrónu
150g polohrubej múky
1/2 balíčku prášku do pečiva
čerešne (vykôstkované, na polovice)

Maslo som vyšľahala s cukrom do peny. Pridala som po jednom žĺtku. Pridala som tvaroh a po častiach múku zmiešanú s práškom do pečiva a s citrónovou kôrou.
Bielky som vyšľahala dotuha, pridala som ich do základu cesta a riadne som všetko vymiešala na kompaktné cesto. Cesto som vyliala do vymastenej tortovej formy. Na vrch som nasypala čerešne. Pri 175 stupňoch som nechala koláč piecť 50 minút do zlatista.
Vyššie uvedené suroviny sú z polovičnej dávky a zmestili sa akurát do tortovej formy s priemerom 20cm.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára