streda 23. júla 2014

Zelený drink. Zelené smoothie.

K týmto záležitostiam som vždy mala odstup. Predsa len, je to zelené, ZDRAVÉ a zelené.
Aj som sa chcela k tomu odhodlať už dávnejšie, ale nejako vždy do toho niečo prišlo. Teraz máme ale krásnu úrodu šalátových uhoriek zo záhrady a predsa len, treba ich zužitkovať, tak sme šli do toho...



čo treba:
1 šalátovú uhorku
pár listov ľadového šalátu
1 kiwi
1 zelené jablko
kocky ľadu

Všetky suroviny okrem šalátu som ošúpala a pokrájala na malé kúsky. Šalát som natrhala na kúsky.


Teraz to už ide samo. Najskôr som dala do mixéra šalát s ľadom a nechala ich spracovať na drť.


Potom som tam prihodila ostatné suroviny a nechala robota, nech si popracuje.


A už sa mohlo len piť.
Nedávala som žiadne sladidlo, ani med, mlieko mi prišlo nevhodné.

Pristupovala som k tomu trochu s rešpektom, predsa len, nevedela som si tieto chute spolu predstaviť v jednom. Ale na moje príjemné prekvapenie, je drink super. Dokonca chutil aj mužíkovi.
Drink krásne zasýtil, takže som už nemala chuť na nič väčšie na večeru.
A čo je asi najväčšie plus, keď si predstavím, že by som toľko ovocia a zeleniny zjedla naraz, tak by som to asi nedala, ale v takejto podobe to bolo úplne v poriadku. Budem testovať aj naďalej.

Mimochodom, poradíte mi nejaké ďalšie možné kombinácie?




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára