štvrtok 9. júna 2016

Pečieme s Alprom. Vyšší level klasickej bublaniny.

Krásny štvrtok priatelia!
Tento týždeň som dostala darom domáce jahody. Polovica z nich skončila v obľúbenej verzii mojich raňajok, no a na zbytok som plánovala nejaký ten koláč. Veď predsa len, čo by to bola za sezóna jahôd bez nového jahodového receptu.
Základný recept som našla na webe a ja som si ho trošku upravila podľa svojich chutí. Nemôžem si pomôcť, ale jahody, kokos a biela čokoláda u mňa proste hrajú prím. Tak poďme na to...




pripravte si:
2 vajíčka
120g hnedého cukru
125g rozpusteného masla
125ml kokosového Alpro
125g polohrubej pšeničnej múky
125g špaldovej múky
1/2 balíčku prášku do pečiva
1 kávová lyžička sódy bikarbóny
3 polievkové lyžice strúhaného kokosu
50g bielej čokolády pokrájanej na kúsky
jahody

Celé vajcia vyšľahajte s cukrom. Pridajte rozpustené maslo a kokosové Alpro. Spolu prešľahajte.



Pridajte obe múky, prášok do pečiva a sódu bikarbónu.


Pridajte pokrájané jahody zmiešané s kokosom a bielou čokoládou. Riadne premiešajte, vylejte do vymastenej formy alebo plechu a pri 175 stupňoch nechajte piecť 35 minút do zlatista.





Tak a máte hotovo. Nechajte vychladnúť, pokrájajte a jedzte.
Ja som si bublaninu urobila do zásoby- pár kúskov sme zjedli a zbytok som dala do mrazničky- toto jahodové potešenie si dávkujeme postupne.

Ak si želáte dostať na mail informáciu o novom videu alebo príspevku na blog, napíšte mi sem dole do komentára svoju emailovú adresu, rada sa vám vždy ozvem s novým príspevkom.

Toto všetko a ešte viac nájdete na:
Instagrame (blog.foodependence)
google+ 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára