pondelok 27. júna 2016

Varíme s Alprom. Moja verzia kari.

Tým, že s Aničkou v podstate jeme spolu to isté, snažím sa stále ešte dávať si pozor na to, čo zjem.
Áno, sú jedlá, po ktorých moje srdce piští, napríklad taký tatarák alebo suši.
Alebo karí. V podstate všetka ázijská kuchyňa mi veľmi chýba, ale zatiaľ úspešne odolávam.
A aj preto som sa rozhodla, že si doma skúsim poslovenčiť, odľahčiť a pripraviť svoju vlastnú verziu kari a môžem skromne vyhlásiť, že sa mi to celkom zadarilo. Ako na to? Čítajte ďalej...

pripravte si:
jarnú cibuľku
bravčové mäso (napr. zo stehna)
kurkumu, rascu
cesnak
rajčinu
soľ, korenie, petržlen, olivový olej, hovädzí vývar, petržlenovú vňať
Alpro kokosová smotana na varenie
sklené rezance k podávaniu

Na rozpálenej panvici si ohrejte olej a pridajte pokrájanú cibuľku a rascu. Cca 2 minútky opekajte a pridajte pokrájané mäso. Posypte kurkumou, všetko riadne premiešajte a nechajte opekať cca 2 minútky.



Pridajte pokrájanú rajčinu a roztlačený cesnak a všetko spolu premiešajte.



Nechajte opekať cca 2 minúty, pridajte 1 naberačku hovädzieho vývaru a polovicu Alpro kokosovej smotany na varenie. Zasa riadne premiešajte, pridajte podľa potreby soľ a mleté čierne korenie. Nechajte odokryté variť cca 15 minút, pridajte zbytok smotany a nechajte prevariť ďalších 15 minút.



Hotové posypte pokrájanou petržlenovou vňaťou.
Ja som ku kari zvolila sklené rezance (kúpila som v Lidl počas ázijského týždňa), ale kľudne podávajte aj s ryžou.

Ak si želáte dostať na mail informáciu o novom videu alebo príspevku na blog, napíšte mi sem dole do komentára svoju emailovú adresu, rada sa vám vždy ozvem s novým príspevkom.

Toto všetko a ešte viac nájdete na:
Instagrame (blog.foodependence)
google+ 







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára