štvrtok 24. apríla 2014

Zemiakové "cupcake" placky.

Cez týždeň varím rada. Vyhľadávam jedlá, ktoré sú časovo menej náročné alebo také popri ktorých môžem ešte čo to urobiť. Ako napríklad toto tu. Kým sa zemiaky chladili, stihla som pripraviť koláčovú rýchlovku na druhý deň do práce. No radosť variť...



čo treba:
250g zemiakov
50g hrubej múky
1 vajce
soľ
kyslá smotana, reďkovka, soľ, korenie

Zemiaky som nechala uvariť vcelku a v šupke asi 20 minút. Ešte teplé som ich ošúpala, postrúhala na hrubom strúhadle, pridala som hrubú múku, prikryla som pokrievkou a nechala úplne vychladnúť.
Keď boli studené, pridala som vajíčko a soľ a vymiešala do hrubej zemiakovej kaše. Na rozpálenú panvicu som kládla malé zemiakové placky a a troche oleja som ich nechala opiecť dozlatista.
Do kyslej smotany som pokrájala reďkovku a pridala som soľ a korenie. Na placku som dala trochu ochutenej smotany a mohlo sa večerať. Z tejto gramáže surovín mi vyšla jedna väčšia porcia.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára