streda 5. augusta 2015

Videoblog. Ovsené mafiny.

Aký máte týždeň? Ja už pomaly finišujem, ešte zajtra a potom v piatok dovolenočka. Mám taký ten vnútorný pocit, že naše obydlie potrebuje generálne upratovanie, preto som sa rozhodla, že na to obetujem jeden deň voľna a urobím všetky tie domáce práce typu umývanie okien, generálne upratanie kuchyne, kde naozaj utriem každú jednu poličku a podobne. Asi pred rokom sme sa sťahovali a ja tu mám dodnes ešte veci, s ktorými nie som vnútorne vysporiadaná, či si ich nechať alebo dať preč, takže s týmto všetkým chcem v piatok urobiť krátky proces. 
Ale ešte je dnes len streda, a preto tu mám pre vás ďalší z radu šikovných receptov na koláče do práce. Dnes sú to tieto ovsené mafiny...



Pripravte si:
180g pomletých ovsených vločiek
2 rozmačkané banány
50g hnedého cukru
1 čajovú lyžičku prášku do pečiva
1 čajovú lyžičku sódy bikarbóny
cca 80g horkej čokolády pokrájanej na kúsočky
4 celé vajíčka
1 polievkovú lyžicu kokosového oleja
1 čajovú lyžičku vanilkového extraktu
v prípade potreby, ak by ste mali cesto príliš suché, horúcu vodu

Postup vám sem písať nebudem, stačí si pozrieť toto video:


Toto všetko a ešte viac nájdete na:
Pintereste 
Instagrame (blog.foodependence)
google+ 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára