pondelok 28. marca 2016

Čokoládová torta so smotanovým krémom.

Túto tortičku som si našla v staršom vydaní časopisu Albert, a bola tam prezentovaná ako torta od Krtka. S menšími úpravami som si ju vlastnoručne pripravila k narodeninám. K svojim vlastným. To už je taký paradox. Máte chuť na tortu, tak si ju proste urobíte:-)
S menšími obmenami ju zaraďujem medzi naše obľúbené, tak asi ako väčšinu pokusov, ktoré tu na blogu mám...


Určite ste si všimli, že je spustený v obehu nový ročník ankety Bloger roka 2015. Môj blog je tak isto nominovaný, takže ak sa rozhodnete venovať mi hlas, budem len rada a vopred ďakujem. Hlasovať môžete na tomto linku. Ale teraz už poďme piecť...
pripravte si:
2 sáčky kakaového pudingu
50g práškového cukru
1/2 balíčku prášku do pečiva
2 celé vajíčka
100ml rastlinného oleja
banány
1 sladká smotana
1 kyslá smotana
1 stužovač šľahačky
1/2 balenia krémového syra typu Philadelphia
džem (ja som použila, ale vôbec ho nebolo treba)

Najskôr korpus.
Vyšľahajte si celé vajíčka s olejom. Postupne pridávajte, ideálne preosiať cez sitko, suchú zmes (zmiešajte si puding, prášok do pečiva a cukor).



Takto pripravené cesto si vylejte do vymastenej tortovej formy a nechajte piecť pri 170 stupňoch cca 30 minút do zlatohneda.



Hotový korpus nechajte vychladnúť a rozrežte na polovicu.


Na krém si vyšľahajte do skorotuha sladkú smotanu a postupne pridávajte stužovač, kyslú smotanu a krémový syr. Dochuťte podľa potreby pár lyžicami cukru.

Na vychladnutý spodok korpusu dajte trochu džemu (ale vôbec nieje potrebný, korpus je dostatočne "vlhký"), naukladajte pokrájané banány, natrite časť krému. Na to dajte druhú časť korpusu a zbytok krému.




Takto pripravenú tortu nechajte oddychovať v chladničke cca 2-3 hodiny a môžete podávať.

Ak si želáte dostať na mail informáciu o novom videu alebo príspevku na blog, napíšte mi sem dole do komentára svoju emailovú adresu, rada sa vám vždy ozvem s novým príspevkom.

Toto všetko a ešte viac nájdete na:
Pintereste 
Instagrame (blog.foodependence)
google+ 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára