piatok 14. októbra 2016

Pečieme s Alprom. Slivkový koláč.

Konečne som sa dočkala a podarilo sa nám rozbehnúť počítač. Ono je to taký paradox, najmä, keď je manžel "IT pozitív". No, ale ako to už chodí s tými deťmi obuvníka, presne tak to funguje aj v praxi...
Nevadí, hlavne, že počítač už ide :-)

Dnes tu mám pre vás tento slivkový podarenec, kde som namiesto mlieka pridala kokosovo mandľové Alpro, a to tam spravilo tú správnu atmosféru. Ako naň, čítajte ďalej...


pripravte si:
130g hladkej múky
150g polohrubej múky
100g hnedého cukru
1 balíček prášku do pečiva
125g rozpusteného masla
250ml Alpro kokosovo-mandľový
2 polievkové lyžice bieleho jogurtu
2 celé vajíčka
5-6 väčších sliviek
škorica

V miske si zmiešajte suché suroviny- obe múky, prášok do pečiva, škoricu a cukor.


V druhej miske si ručným šľahačom prešľahajte vajíčka, Alpro a biely jogurt. Postupne prilievajte rozpustené maslo.



Do takto pripravenej tekutej zmesi ručne primiešavajte suchú zmes.



Takto pripravené cesto vylejte do vymastenej formy, na vrch poukladajte pokrájané slivky a pri 175 stupňoch nechajte piecť cca 35-40 minút dozlatova.


A máte hotovo!
Pripravte si kávičku, nohy hore a oddychujte.

Ak sa koláč rozhodnete vyskúšať, určite mi dajte vedieť ako chutil. Dobrú chuť!

Ak si želáte dostať na mail informáciu o novom videu alebo príspevku na blog, napíšte mi sem dole do komentára svoju emailovú adresu, rada sa vám vždy ozvem s novým príspevkom.

Toto všetko a ešte viac nájdete na:
Instagrame (blog.foodependence)
google+ 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára