pondelok 7. novembra 2016

Teplý šošovicový šalát s rybou.

Ako sa máte? Takto o mesiac tu bude Mikuláš! Včera som to náhodou doma spomenula a odpoveď bola asi takáto:
"Anička, Mikuláš má pre tvoju mamu pripraveného toľko uhlia, že vznikne uhoľná kríza vo svete."
Vyzerá to tak, že zo mňa nakoniec ešte bude uhoľný magnát, takže ak nebudete mať dostatok uhlia, obráťte sa na mňa :-)

Dnes tu mám pre vás tento naozaj šikovný a rýchly recept, ktorý by sa pokojne mohol zaradiť medzi Jamieho 30 minútovky. Ak máte radi rybu, ale nechce sa vám dokola omielať príloha zemiak, zemiak a potom zemiak, tu nájdete ten správny recept...


pripravte si:
150g červenej šošovice
mrkvu, cibuľku, cca 4 cherry rajčiny a hrsť špenátu
obľúbenú rybu
olivový olej, soľ, korenie

Červenú šošovicu si uvarte v nesolenej vode, cca 12-15 minút. Odstavte, sceďte.
Na panvici si opečte pokrájanú cibuľku, pridajte mrkvu.


Opekajte 5 minút, pridajte uvarenú šošovicu a pokrájané rajčiny. Premiešajte, opekajte 2 minúty.


Osoľte, okoreňte, pridajte natrhaný špenát, riadne spolu premiešajte, asi minútku nechajte ešte opekať a odstavte.


Pomedzi to si môžete na panvici opiecť obľúbenú rybu.


Obed máte hotový, môžete podávať!

Ak si želáte dostať na mail informáciu o novom videu alebo príspevku na blog, napíšte mi sem dole do komentára svoju emailovú adresu, rada sa vám vždy ozvem s novým príspevkom.

Toto všetko a ešte viac nájdete na:
Instagrame (blog.foodependence)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára