utorok 1. novembra 2016

Varenie a pečenie za mesiac október.

Máme tu prvý deň novembra a pre mňa to znamená jediné- malá rekapitulácia a ohliadnutie sa, čo sa udialo v kuchyni za mesiac október. Ak si chcete refreshnúť, čo všetko chutné sme spolu uvarili, prosím, poďte ďalej...





1. Slivkový koláč- presný fotopostup nájdete TU.
Tento koláč som pripravovala s Alprom, a kombinácia kokosu a sliviek bola neskutočná, odporúčam.


2. Ryba pečená na víne- presný fotopostup nájdete TU.
Šikovné jedlo, pokiaľ sa vám nechce variť, ale predsa len, v sobotu alebo v nedeľu potrebujete jesť. Zaberie vám pár minút pri krájaní, šupnete do rúry a nestaráte sa.


3. Jablkový koláč bez múky a cukru- presný fotopostup nájdete TU.
Tento koláč bol pre mňa veľmi príjemným prekvapením. Nešla tam klasická múka ani cukor ani maslo :-) Napriek tomu bol naozaj chutný a keď máte výčitky svedomia pri jedení sladkého, ale neviete odolať, tento koláč je správna voľba.


4. Gaštanová torta s bielou čokoládou- presný fotopostup nájdete TU.
A toto je moja srdcovka tohto mesiaca. Pripravovala som ju na mini oslavu pri príležitosti Aničkinho polroka a za ten čas, kým som Aničku prebalila a obliekla, polovica torty bola v ťahu. Stihla som si odložiť jeden kúsok (len pre info, boli sme na ňu štyria).


5. Pomaly pečený králik- presný fotopostup nájdete TU.
K tomuto receptu nie je čo dodať, pomaly pečené mäso to je moje, a aj suchšie mäso, ako je zajac sa týmto štýlom dá geniálne pripraviť.



Ak si želáte dostať na mail informáciu o novom videu alebo príspevku na blog, napíšte mi sem dole do komentára svoju emailovú adresu, rada sa vám vždy ozvem s novým príspevkom.

Toto všetko a ešte viac nájdete na:
Instagrame (blog.foodependence)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára