štvrtok 15. decembra 2016

Horúca INKAláda.

Viem, viem. Všetci naokolo postujú recepty na vianočné pečivo a u mňa stále nič, navyše vám tu dávam tento drink. ALE, čo si viac želať, ako uprataný byt, ozdobený stromček, zabalené darčeky, pokoj v dome a šálka horúcej dobroty do ruky?
Dnes tu mám pre vás túto INKAládu, pretože to nieje ani čaj, ani čokoláda, ani káva, proste INKAláda. Ako na ňu, čítajte ďalej...


pripravte si:
150ml sladkej smotany
50g horkej čokolády
2 čajové lyžičky kávoviny INKA+voda na zaliatie (cca 150ml)
štipka škorice, muškátového oriešku, zázvoru a čili
a v prípade potreby hnedý cukor na dosladenie (ja som nedávala)

Smotanu vylejte do hrnca, ohrejte pod bod varu, odstavte z plynu a vysypte tam rozlámanú čokoládu. Miešajte, kým sa čokoláda nerozpustí. Pridajte škoricu, zázvor, muškátový oriešok a čili.

V hrnčeku si zalejte kávovinu INKA. Takto pripravenú kávovinu prelejte do hrnca k čokoládovému základu a spolu riadne premiešajte. Rozdeľte do obľúbených šálok a oddychujte.

Ak si želáte dostať na mail informáciu o novom videu alebo príspevku na blog, napíšte mi sem dole do komentára svoju emailovú adresu, rada sa vám vždy ozvem s novým príspevkom.

Toto všetko a ešte viac nájdete na:
Instagrame (blog.foodependence)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára