štvrtok 22. decembra 2016

Mandľovo citrónové sušienky.

Dnes tu mám pre vás tieto keksíky, je to môj posledný vypekanec na tieto Vianoce. Celkovo som dala päť druhov, a to mi viac než dosť stačí. Podarili sa mi medovníky, vanilkové rožky, kokosové kopčeky,  kakaové kytičky a tieto mandľovo citrónové keksíky.
Mimochodom, na fejsbuku som vám nechala výzvu, aby ste sa pridali ku mne do klanu santa clara, tak šup šup. No ale teraz ako na tieto keksíky s úžasnou sviežou chuťou citrónu, čítajte ďalej...


pripravte si:
100g mäkkého masla
150g práškového cukru
200g hladkej múky
1/2 kávovej lyžičky prášku do pečiva
120g mletých mandlí
40ml citrónovej šťavy

Maslo si zmiešajte spolu s preosiatou múkou, práškom do pečiva a cukrom. Pridajte mandle a citrónovú kôru. V prípade potreby, ak sa cesto nebude chcieť spojiť, pridajte 1-2 polievkové lyžice studenej vody.

Vypracujte kompaktné cesto, zabaľte do fólie a nechajte odpočívať v chladničke cca 30 minút až hodinu.

Cez dva pláty fólie cesto vyvaľkajte na požadovanú hrúbku a vykrajujte obľúbené tvary. U mňa to boli hviezdy.

Nechajte piecť pri 150 stupňoch cca 8 minút. Nechajte vychladnúť a ozdobte roztopenou čokoládou.


Ak si želáte dostať na mail informáciu o novom videu alebo príspevku na blog, napíšte mi sem dole do komentára svoju emailovú adresu, rada sa vám vždy ozvem s novým príspevkom.

Toto všetko a ešte viac nájdete na:
Instagrame (blog.foodependence)





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára