streda 21. decembra 2016

Vanilkové rožteky.

Toto je hádam ten najklasickejší recept na vanilkové rožky, aký som našla, ale v tomto prípade naozaj víťazí klasika. Akurát teda, ja som veľmi nešikovná. To je fakt. Najmä na tvarovanie rožkov. Ale tým, že tieto koláčiky mám naozaj veľmi rada, tak som si pomohla. A to presnejšie silikónovou formou na rožteky od Tescomy a musím povedať, že to s týmto pomocníkom šlo jedna báseň. No, a ako na tieto rožteky, čítajte ďalej...

pripravte si:
300g hladkej múky
50g práškového cukru
200g mäkkého masla
100g pomletých mandlí
2 žĺtky
práškový cukor na obaľovanie

Všetky suroviny okrem cukru na obaľovanie si dajte do misy, zmieste na cesto. Zakryte potravinárskou fóliou a cez noc nechajte oddychovať v chladničke. Na druhý deň odobrerajte kúsky cesta a tvarujte rožky.

Pečenie:
Ak robíte klasika rožky v ruke, tak pri 170 stupňoch nechajte piecť 7-8 minút.
Ak pečiete vo forme ako ja, tak pri 170 stupňoch nechajte piecť 15 minút.

Po upečení opatrne vyberte, nechajte vychladnúť a cukrujte.

Mne osobne sa neosvedčilo obaľovať ich ešte teplé v cukre, príšerne sa lámali. Zvolila som jednoduchšiu cestu- nechám ich úplne vychladnúť a potom cez jemné sitko cukrujem. Áno, cukor na nich drží aj tak.


 

HOTOVO! Upečené,  vychladnuté a pocukrované rožky uložte do krabice a na chladnom mieste schovajte.

Ak si želáte dostať na mail informáciu o novom videu alebo príspevku na blog, napíšte mi sem dole do komentára svoju emailovú adresu, rada sa vám vždy ozvem s novým príspevkom.

Toto všetko a ešte viac nájdete na:
Instagrame (blog.foodependence)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára