štvrtok 1. septembra 2016

Varenie a pečenie za mesiac august.

Taaaak a máme za sebou úspešný mesiac august. Posledný letný mesiac. O to viac som si ho užívala. Je to moje naj ročné obdobie. S Aničkou sme si ho užili najviac, ako to šlo. Tým, že je ešte malinká, tak kúpačky nehrozili, ale aspoň sme to využili na dlhé prechádzky. Bývame v Devínskej a tu je to na kočík priam ideálne. Krásne tiché uličky a hlavne rovné málo hrbolaté chodníky. Mamičky vedia, o čom presne hovorím :-)

Čo sa varenia týka, ako tak pozerám na prehľad, šalátovali a mäsovali sme, nejaký ten koláčik padol a vďaka prísunu čerstvého ovocia sme aj dosť "smútiovali". Poďme si urobiť rýchle resumé receptov, ktoré ma zaujali v rámci augusta...




1. Šalát s trhaným mäsom- presný postup nájdete TU.
Tento recept som pripravovala deň pred krstinami Aničky, preto som chňapla po niečom, čo je rýchle, fresh a veľmi nás nezaťaží, predsa len, na krstinách bolo obžerstvo. Za pečené mäso palec hore.


2. Teplý kurací sendvič- presný postup nájdete TU.
Tento recept vás celkom na blogu zaujal a zaujal aj u nás doma. Robila som ho, keď boli vonku väčšie teplá, takže ako alternatíva k obedu, kedy sa vám nič nechce, je to určite paráda.


3. Krehký nektarinkový koláč- presný postup nájdete TU.
Klasická galetka, ktorá nemôže v lete, keď je k dispozícií kopa čerstvého ovocia, určite chýbať.


4. Morčacie burgre- presný postup nájdete TU.
Tento recept je moja srdcovka za august. Osobne mám z hamburgerov najradšej jeho "srdce", čiže mäso. Tu sme si prišli na svoje a cuketa dodaval suchšiemu morčaciemu mäsu tú správnu šťavnatosť.


5. Kura s rajčinami- presný postup nájdete TU.
Fúúúú, takto toto bola nádielka. Mám veľmi rada recepty od Pohlreicha, pretože s pár surovinami vie vyčariť zázrak na tanieri. A tak to bolo aj v tomto prípade. Naozaj, pár vecí na panvici, ale nevedeli sme sa toho dojesť. Kto Pohlreichove recepty nemiluje, vďaka tomuto aj ostatným z jeho kuchárky Moje domáci kuchyne, sa určite zamiluje.


6. Mäsové špízy- presný postup nájdete TU.
Pekná bodka na záver. Aké by to bolo leto bez špízov? Najmä keď máte k dispozícií domáce rajčiny a cuketu.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára