nedeľa 28. júna 2015

Chia puding s videopostupom.

Toto je jedna zo zdravých vecí, na ktoré som si povedala, že NIKDY.

Ale, ako som sa dostala k sójovým produktom Alpro, začala ma kauza Chia semienok nahlodávať, pomohol k tomu aj rešerš na webe, aké úžasné účinky toto semienko má, tak som si povedala, že idem do toho. Ako to celé dopadlo, si prečítajte a pozrite nižšie, prípravu druhého pokusu som vám  nahrala na video...


čo treba:

300ml sójového nápoja Alpro
3 kopcovité lyžice chia semienok
javorový sirup
ovocie podľa chuti

V tekutine rozmiešam semienka, pridám javorový sirup a nechám odstáť v chlade 24 hodín. Podávame s ovocím.
Kratší popis som ešte tuším nepripravovala :-)

Pozrite si video s prípravou.



Toto všetko a ešte viac nájdete na
Pintereste 
Instagrame (blog.foodependence)
google+ 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára