piatok 5. júna 2015

Ochutnávka. Sushi bar Geisha.

Raz za čas každému z nás padne vhod nechať sa trošku rozmaznať a obskakovať. Samozrejme aj mne. A aj preto sme sa rozhodli, že si urobíme malý výlet do exotiky a ochutnáme sushi v Bratislave- konkrétne sushi bar Geisha.


Spravila som vám z návštevy aj malé video:



Tento sushi bar má dve miesta pôsobenia- jedno je v troch vežiach na Bajkalskej a jedno je pri módnom dome Alizé pred Michalskou bránou. My sme šli tam.


Čo ma prekvapilo je veľkosť baru. Zmestí sa sem asi 20 ľudí. čo je na jednej strane veľké plus, máte zaručenú intimitu a pokoj, ale na druhej strane, neviem si predstaviť, že by sme boli hore pri stoloch 14. To by už asi trochu rušilo... My sme mali šťastie, chytili sme zrovna čas, keď tam nikoho nebolo, tak sme mali o klídeček postarané.

Sushi bar je rozložený na dve poschodia. Na prízemí pri hlavnom vchode je vidieť do malinkej kuchynky (a keďže tam nebolo ani smietky bordelu, o hygienu a bezpečnosť je postarané) a pultík, kde má slečna servírka svoje miesto pôsobnosti. Oproti je pár miest na sedenie, kde sa môžete v pokoji pozerať na dianie na ulici a pritom popíjať domácu limonádu alebo pojedať niečo dobré z ázijskej kuchyne.

My sme sa rozhodli pre posed na poschodí, kam sme sa dostali točitými schodíkmi. Pozor na saké, pri odchode by mohli tieto schody byť zradné.

Pri stole nás privítala veľmi milá slečna servírka. A to je bod, pri ktorom sa pristavím. Mne ako ona, tak aj službukonajúci kuchár prišli ako veľkí sympatáci a najmä ľudia, ktorých práca proste baví. Ono je to geniálne cítiť, keď niekto robí niečo pre to, že musí, že nieje motivovaný a potom je celý zážitok ako z jedla, tak aj reštaurácie proste naprd. Tu sa vám to nestane.

Jedálny lístok spolu so sezónnou ponukou je umiestnený priamo na stole, takže aj keď si vyberiete, môžete sa v ňom hrabať ďalej a pozerať si jedlá, ktoré okrem vybraných ešte ponúkajú.


Na pitie sme skúsili limonády s domácim sirupom. Ja som mala jazmínový s pomarančom, manžel si dal limetový s mätou. Objem je 0,5l a cena 2,60€/ks.


Na rozbeh sme ako pozornosť podniku dostali Lososový tatarák s avokádom v riase. Apelujem na vedenie baru, prosím, zaraďte to aj do lístku.



Viac ako na samotné sushi som mala chuť na polievku. A keďže zbožňujem krevety, voľba bola jasná. Tom Kha Ebi- thajská pikantná polievka s krevetami, zeleninou a korianderom. 0,25l vás vyjde 4,70€. Geniálna. Ako ste videli na videu, táto polievočka v mojom osobnom rebríčku aj získala prvé miesto. Bola krásne krémová, až našľahaná do peny a aj napriek tomu, že bola vonku geniálna horúčava, vôbec mi nebolo z nej ešte teplejšie, práve naopak, bolo mi z nej super...Chute boli vyladené, netrebalo ani soľ, ani korenie, a dokonca mi aj dosť kreviet nadelili. 


Hlavné chody sme mali dva. Ja som si dala Kai Sen Udon- rezance s morskými plodmi (krevety, kalamáre, surimi), pakchoi (listová zelenina, podobá sa na kríženca čínskej kapusty a baby špenátu), hráškovými lúskami a červenou paprikou za 9,90€. Na môj vkus bolo jedlo dosť slané, ale s tým si nepomôžem, veľmi nesolím. Vyzerá to ako malá miska, ale nebola, nevládala som to celé zjesť, manžel dojedal.


Zo sushi sme skúsili Evita roll- krevety v tempure, s avokádom, pažitkou, unagi omáčkou a sójovým papom za 12,90€ a k tomu sme dali sushi set 1- lososové maki, nigiri maguro, managatsuo, ebi, abokado (maslová ryba, tuniak, kreveta a avokádo) dokopy 10ks za 12,50€.


Ako sladkú bodku na záver sme skúsili tradičný japonský ryžový koláčik Mozzi. Ten za mna nie, bolo to až príliš sladké a lepivé. Takáto to má byť ale vraj konzistencia. Chcela som skúsiť, ale už nabudúce asi vynechám. 3,70€.


Druhý dezert sme si dali môjho favorita doma robené nepečené kokosové guličky. FAMÓZNE. 3,10€.


Na čo sa rozhodne s manželom vrátime bude pikantná polievka a tiež vyskúšať ostatné tepelne pripravované jedlá, zaujali nás ako názvami, tak aj kombináciami surovín a chutí.

A ak chcete ochutnať kombináciu limonáda+sushi+polievka, skúste napríklad cez kupón zľavy dňa :
http://www.zlavadna.sk/zlava_138895_friends-sushi-roll-s-domacou-limonadou-a-polievkou-v-geisha-sushi-bare

Dajte mi vedieť, ak sa rozhodnete podnik navštíviť, aké sú vaše dojmy a či ste boli spokojní.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára