utorok 2. júna 2015

Čerešňový koláč s posýpkou. Videopostup.

Je síce len utorok, ale ja už sa teraz teším na víkend, plánujem zahájiť grilovaciu sezónu, a pekne schuti, krásnymi domácimi hamburgermi. 
Predtým ale, ak sa chcete "zbaviť" starších zásob kompótovaných čerešní, môžete si pripraviť tento voňavý čerešňový koláč s posýpkou...




čo treba na cesto:
375g hladkej múky
3 KL prášku do pečiva
štipka soli
postrúhaná kôra z polovice citróna
150g mäkkého masla
100g hnedého cukru
3 celé vajíčka
100ml mlieka
čo treba na posýpku:
75g masla
100g hrubej múky
50g práškového cukru
1/2 čajovej lyžičky škorice
1 menší kompót čerešni

Nech sa páči videopostup:





V robote som nechala zmiešať cukor s maslom do peny. Pridala som postupne vajíčka a nechala riadne zapracovať. Na striedačku som pridávala múku zmiešanú s práškom do pečiva, soľou a citrónovou kôrou. Takto vypracované cesto som vyliala do vymastenej koláčovej formy.

V druhej miske som si pripravila posýpku- ručne som zmiešala múku, cukor, maslo a škoricu.

Na cesto vo forme som poukladala čerešne, posypala posýpkou a pri 170 stupňoch som nechala koláč piecť 43 minút.

Toto všetko a ešte viac nájdete na
Pintereste 
Instagrame (blog.foodependence)
google+ 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára