streda 7. augusta 2013

Gaspačo.

Studená polievka určená na horúce dni. Zasýti a schladí zároveň...





čo treba:
300g uhoriek
200g papriky
500g rajčín
menšia cibuľka
strúčik cesnaku
olivový olej
soľ, korenie, bazalka, oregano
chlebík

Uhorky som ošúpala a nakrájala na menšie kúsky. Na menšie kúsky som nakrájala aj papriku, rajčiny, cibuľu, cesnak. Všetko som dala do mixéra, pridala bylinky, soľ, korenie a trochu olivového oleja.
Zmes som dala do chladničky chladiť. Plátky chleba som opiekla na sucho na panvici a podávala som spolu s vychladenou polievkou.

Recept som našla na potráli webnovín v sekcii culinarium, kde ju pripravoval sám veľký Martin Korbelič známy z Masterchefa. Upravila som si jeho recept na aktuálne klimatické podmienky a teda musím povedať, že chutilo...

Robievate studené polievky?




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára