piatok 23. augusta 2013

Ochutnávka. Brunch v San Marten.

Minulý víkend som sa bola najesť v reštike San Marten pri príležitosti nedeľného brunchu vo francúzskom štýle...



Pre vysvetlenie: ide o takú kombináciu raňajok a obeda v jednom, formou bufetových stolov, takže si človek môže vybrať, čo sa mu páči a čo hrdlo ráči.

A presne tak to aj bolo. Koooopu jedla, ktoré sa mi páčilo, to som ochutnala. Brunch sa konal v nedeľu a bolo to také úžasné počasie, že svietilo slniečko, ale nepálilo agresívne. Sedeli sme vonku na terase, kde nám okoloidúci miestami slintali nad taniermi...

Menu:
DRINKY:
- BOLÉE D'ARMORIQUE Cider Breton a.k.a. welcome drink
- Levanduľová limonáda
PREDJEDLO:
- Croissanty a bagety
- Figovo-olivová tapenáda
- Hríbovo-olivová tapenáda
- Mousse de canard & mousse de foie s domácim džemom
POLIEVKA:
- Francúzska cibuľačka
HLAVNÉ JEDLÁ:
- Pečená špargľa
- Ryža na provensálsky spôsob
- Cordon bleu
- Francúzske slané palacinky
- Quiche Lorraine
- Tourtiere mäsový koláč
- Gratin de pommes
- Ratatouille
- Cantaloupe šalát s francúzskym dressingom a avokádom
- Nicoise šalát
- Čerstvý šalát s kozím syrom
DEZERTY:
- Francúzsky kokosový koláč
- Tarte de pommes a la normande
- Crème brûlée 
BONUS:
- Francúzske zemiaky
- Parížsky šalát


Mne najviac učarovala hneď na začiatku levanduľová limonáda, potom figová tapenáda, mousse de canard, šalát nicoise a šalát s kozím syrom. Ten bol aj mojím favoritom z celého brunchu.

O ďalej akcii sa najlepšie dozviete, ak na facebookovskej stránke dáte lajk reštaurácii San Marten. Prišla som, ako sa partí, na 11:00, presne tak, ako písala pozvánka. Stoly boli prestierané po 10 osôb s rezervačnými tabuľkami, takže sa jednoducho obišlo faux pas s obsadenými miestami. Odchádzala som o cca 12:30- musela som "utekať", pretože som sa dostávala do fázy, že by oči jedli ďalej a ďalej, ale môj žalúdok spustil červený alarm a stopku, že už naozaj NIE.

Vstupné na akciu bolo 19,90€, kt. som uhradila dopredu a tým som si rezervovala zároveň miesto. Tento systém tak isto chválim, reštaurácia si zabezpečí hosťa a zároveň odstráni efekt plytvania jedlom. Palec hore.

V San Marten to bol môj prvý brunch. Na akcii som bola sama, ale ani mi to tak neprišlo. Myslím, že kombinácia nedeľné doobedie/obed, super počasie, napínavá kniha a chutné jedlo musí vždy vyjsť na jednotku. A tak sa aj v tomto prípade stalo. Vrele odporúčam aj nabudúce a keď sa mi podarí uchmatnúť miesto v dostatočnom časovom predstihu, tak prídem určite znovu. A dostali sme aj milý darček!

Dávam do pozornosti pár fotos+nájdete ďalšie aj na FB stránke reštaurácie.




























2 komentáre: